Forum Forum klasy Id Strona Gwna Forum klasy Id
****************
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Santana podkradłaś mi kwiatuszka ze stopki!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy Id Strona Gwna -> Wszytko co nie pasuje do pozostaych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
lvl 18



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 683
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 8:40, 06 Kwi 2014    Temat postu: Santana podkradłaś mi kwiatuszka ze stopki!

kosmetyczka z doświadczeniem często przenosi do naszego salonu swoje klientki.
[link widoczny dla zalogowanych]
więc mój Kettler verso 100 kosztował mnie 896 zł.Teraz tylko rozłożyć to kieremiesło/ paczka jest olbrzymia/ i w drogę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystko jest fajnie gdy spiłujesz brzeg paznokcia -ale to nie sprawi że paznokieć się podniesie. [link widoczny dla zalogowanych] a kto mi załatwi dobrze płatna prace w Irlandii za darmo ?
Wiem, że w moim salonie urody, wszystkie zabiegi wykonywane są urządzeniami Glam Beauty. dodam jeszcze, ze jak ktos ma cierpliwosc, to drugi raz pod prysznicem jest jeszcze lepszym odlotem zreszta moze to kwestia indywidualna, ale dla mnie zawsze drugi orgazm jest bardziej obezwladniajacy od pierwszego, z tym ze malo kiedy mi sie chce robic drugi raz, bo po pierwszym czuje sie na tyle zaspokojona, ze drugi raz to nawet podnicic mi sie jest trudniej. W Trollu za to jest badziewie, przede wszystkim chodzi mi tu o tkaniny - żępiące się bluzy, spodnie, których materiał absorbuje każdy kłaczek, czy też koszulki z bawełny cienkiej niczym pajęczyna, zaś ceny absolutnie nieadekwatne. Jestem zadowolona w 100%!!!! Podam tobie adres dobrej kosmetyczki Aga w salonie VIRGIN w Chmielowicach .Nie drogo i jest super .Polecam [link widoczny dla zalogowanych]
Dołączam 90kg żywej wagi, do stracenia pewnie kolo 30kg. dziefcze - bardzo dziekuje za odzew . mam zamiar wyjechac do Edynburga w maju...macie moze jakies doswiadczenia z twego miejsca a'propos pracy warunkow polonii ludzi itp? mam kręcone włosy i ciężko mi jest znaleźć dobrego fryzjera. Po kilku dniach plecy przestały boleć, zaczęły boleć piersi. Witam sympatyczne koleżanki!!! dobrego wieczoru wszystkim Paniom
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

1 (ja) na 3 (oni).
[link widoczny dla zalogowanych]
węgli!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jestem z Oleśnicy (30 km od Wrocławia) gdzie jakiś czas temu się przeprowadziłam i właściwie nikogo nie znam, a raczej dopiero poznaję. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
u mnie minął 2 dzien , dzis jest trzeci jeszcze jestem przed cwiczeniami jeszcze jestem . Nie bądź łatwowierna i postaraj się nie angażować uczuciowo. kogoś kto umie zrobić ładny makijaż oka z przyzwoitą ceną warszawa. Detocell? ile małyscie w pasie przed cwiczeniami i ile teraz? [link widoczny dla zalogowanych]
Czyli zgubiłam gdzieś dwa w ciagu 2 dni Masakra. Mój jadłospis: == a trening ten nie jest tylko dla facetow - i zdanie ze niech oni sobie robia jest bez sensu. Piszcie dziewczyny które miały problem z prolaktyną ! przez chwile dzis przeszla mi przez głowę taka myśl że by zarzucić dietkę, i zjeść sobie kanapeczke z białym pieczywkiem i KItKata
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Syllwia, mogę Ci podać nr i kontakt do mojej - post wyżej, napisz tylko maila i dam Ci namiar
[link widoczny dla zalogowanych]
w pierwszym tygodniu diety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam kupić urządzenie do fotoodmładzania i używac w domu. [link widoczny dla zalogowanych] Proponowala bym skontaktowac sie z jakims biurem adwokackim oni najlepiej moga pomoc w takich sprawach.
Polecam stronewww.bydziubeka.pl Jestem zupełnie sama, bez rodziny, samotność mnie już wykańcza, od lat zamknięta w pokoju na klucz żeby tylko nie wlazł do mnie, nie dotknął mnie przez przypadek. wiem cos o tym... Po kontrolnym USG w szpitalu lekarz powiedział, jednak nic dzisiaj nie zrobimy, damy pani tabletkę. Największy problem mam z kolanem i rękami. [link widoczny dla zalogowanych]
Tyle, że podobno po leczeniu kanałowym, po wyrwaniu nerwów, ząb nie ma prawa dalej boleć, bo rpzecież nie ma nerwów, No więc takie moje pytanie: Nie wiem za co, bo sie nie zapytałam (taki charakter, że sie wstydze). Hejka!! Poleciła za to salon fryzjerski, gdzie sprzedała ostatnia partię. właśnie tego się obawiam a na dodatek trzeba wyjechać na miesiąc na zamknięte szkolenie.......... szpital rzeczywiście ma jakąś niesamowitą aurę, wiele zawdzięczam ludziom, których tam poznałam. To moze sie blizej przedstawie to tak zaczelam ni z gruszki ni z pietruszki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjecia wyslane
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ktoras z was zna jakiegos dobrego lekarza?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Biale dodatki? [link widoczny dla zalogowanych] eedit długo czekasz na dzieciątko?
Rzeczywiscie nieciekawe sa widoki juz po zrobieniu, u mnie tak jest ze pierwsza czesc pojdzie sobie bo ja kał pcha (chyba), potem jeszcze dolewam i wtedy jakos łatwiej mi idzie. byliby doskonali lecz wad im zabrakło już zapraszał mnie abym poznała Jego rodziców - chłopak nie traci czasu ale i tak fajnie posłuchac jak wierszami wyznaje mi miłość Mój mąż wyjmuje tą kamerę, bo już coraz bliżej wyjścia małego na świat, po czym mi komunikuje, że bateria się rozładowała, to ja do niego krzyczę to bierz aparat i chociaż zrób zdjęcie, no to on wyskakuje z aparatem i d**a. ..i jeszcze te wyjazdy rodzinne...ahhh jaki ten zywiec przyjazny rodzinie ;D [link widoczny dla zalogowanych]
albo z nim rozmawiaj albo wyslij do seksuologa albo po viagre, a jelsi nie chce po prostu przestan sie z nim bzykac bo kochaniem sie tego nie mozna nazwac. Cześć PS. Od czasu głodówi kawa mi nie smakuje i nie mam najmniejszej potrzeby picia jej. 30min w znieczuleniu miejscowym. nie wiem dlaczego go wybralam Głupio jakoś pisać o tym na forum...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy Id Strona Gwna -> Wszytko co nie pasuje do pozostaych Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin